۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

غریوی:

استان زنجان قابلیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارد

استان زنجان قابلیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارد

زنجان - خبرگزاری مهر: مدیر کل تعاون استان زنجان گفت: استان زنجان قابلیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارد و تحقق این امر هم زمانی ممکن است که تعاونی ها در استان فعال شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریوی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعاون از کلیدی‌ترین ارکان جامعه است افزود: در این راستا باید به تعاون نگاه ویژه‌ای شود.

وی اظهار داشت: باید تعامل بین فعالان اقتصادی ارتقاء پیدا کند چرا که باعث ارتقای جایگاه تعاون می شود. 

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت: با عزم ملی و مدیریت جهادی و با وجود مدیران فعال و کار گران زحمتکش می توانیم در تحقق این شعار مثمر ثمر باشیم.

غریوی تاکید کرد:تلاش برای افزایش بهره‌ وری، نهادینه کردن فرهنگ گفتگو و تنظیم روابط کار، از برنامه‌های این اداره‌کل است که با جذب سرمایه‌‌گذاری‌های جدید در استان و تعامل با دستگاه‌های اجرایی، مسئولان و نمایندگان، زمینه امنیت صنعتی در استان فراهم شده که می‌توان آن را یکی از اولویت‌ها دانست.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بخش تعاون از ظرفیت های بالقوه ای برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی برخوردار است گفت: توسعه بخش تعاون یکی از راهکارهای عملیاتی برای برون رفت از مشکلات اشتغال کشور  است بنابراین باید به این حوزه باید بسیار توجه شود.

غریوی یادآور شد: استان زنجان موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و همچنین در حوزه کشاورزی هم جایگاه ویژه و قابل قبولی دارد بنابراین با فعال کردن بخش تعاون در این حوزه اقتصاد استان را توسعه بدهیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: توجه به بحث تعاون باعث توسعه اقتصاد استان می شود چرا که زمینه اشتغال فراهم می شود.

وی گفت: تعاون بهترین بستر برای رفع مشکل بیکاری در جامعه است و در این راستا باید به ظرفیتهای موجود در بخش تعاون توجه ویژه شود و در این راستا افزایش جایگاه تعاون در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی و اجتماعی در جامعه ضروری است.

غریوی با اشاره به اینکه تعاون اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی  می باشد افزود: توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو توجه به بخش تعاون می باشد بنابراین باید به این بخش توجه شود.

وی یاد آورشد: این سازمان در سالجاری برای تحقق شعار سال برنامه های کاربردی در دستور کار دارد.

مدیر کل کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در جامعه باید مردم به سمت مصرف کالای داخلی گرایش پیدا کنند جرا که این امر باعث می شود واحدهای تولیدی بتوانند به تولیدات خود ادامه بدهندولی اگر مردم از تولیدات داخلی استفاده نکنند واحدهای تولیدی تعطیل می شود و بیکاری در جامعه به وجود می آید.

کد خبر 2303245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha